Saturday, February 28, 2009

scared!!!

mcm ner nie....test 1 da abis....
mngu dpn msty dpt result....
da r +mt aku wat trok giler......
kambeng nyer cikgu practical==>cik hafizah....geram tol!!aku tny hang baik2,sopan2...hang jwb mcm dak2 sastra jwb...."nk wat mcm ner..dah ketentuan".........hua!!!
ermmm tp test yg kali nie aku rse2..cm dpt score laa....
tuh rse jew...blom tentu dpt..prasan tol aku...

ermm aku nyer burfday ary isnin lepas on 23feb...
tp aku xpnh rse bosan cm mse ary tuh...
da la sekerat jer yg wish aku...
pastu x celebrate lnsong lak tuh....
hua3...tidddaaaakk......
tp aku cool jer....
yer r...aner x cool...
esok nyer pekser woo!!

hari ini dlm sejarah...
aku bgn kol 3.00am smata2 untuk stdy...
hahaha....
x logik ikot akal tol la....
ngantok giler laaa.....hhhhuuuuaaarrggghhh!!!
stiap satu phrase aku bce..aku mesty melepek ats buku tuh...
berat nyer kpala nie....
naper la rajin sgt alarm dri 2buah phone aku tuh b'bunyik....
si sengal aner la yg set kol 3am....
alamak...yg set alarm tuh aku r!
ekh..aku rse bgos la org yg set alarm tuh...
hhaaha..so dpt la aku tido mse ngah wat paper exam...
nseb baik aku cpt sdar biler member sbelah meja aku kne tangkap meniru...
nseb baik la kaw meniru time aku ngan tido...huhu
alamak!dye tiru aku r rpe2 nyer....kambeng gurun tol!
pdan mke kaw dpt markh 'ZERO'...hua3....at least aku dpt r gak mrkh..(aku ckp cmnie coz aku pown hentam jer ques tuh)hua3...
kesimpulannya,jgn la kiter dok cheating...anty kiter gak yg susah...

3 comments:

  1. aikk , bkan dlu korg mniru gurk?
    pmr?
    hahhhhhhhhhh
    kantoii , haha
    xagk2 siakk bngun kol 3
    pheew

    ReplyDelete
  2. btw , aq da tuka url
    sila follow aq blik or such
    rse nye dye ilang klau aq tuka
    ishh aq xtaw

    ReplyDelete