Saturday, February 14, 2009

manusia keji b'gelar lelaki miang!!

aper2 pown aku nk start ngan...YA ALLAH..MASYALLAH..
malu nyer...dekat tagged aku...
ader sorg mamat nie...dye g sent gmbr *TUT* dye kt page aku...
krg ajaran tol...
buruk tol dye pny tuh!!sumpah!!
sgt menakotkn!!da la b'bulu cm beruang..panjang plak tuh..
cis!ader gak manusian miang cmtu ek...
aper dye puas ker dpt tnjok dye pny tuh kt smue org??
x malu agak nyer ek...kalo dye simpan jer benda tuh xleyh ke ek??
x pown g bg buaya mkn...
nk ker buaya mkn??hahahaha...buaya pown seram...ahaks!
da la da lme aku x bkak tagged aku...
bwat nyer ader org len msok page aku??
msty dorg inagt aku nie gurl yg gatal...
ske tgk laki nyer *TUT*....segan r beb!!
da r tuh! display name dye pown da m'gelikan...
nie dye...==>ZUL LOVE SEX


kepada semua pembaca2 ku yg lelaki...tlg la jgn wat p'buatan t'kutuk tuh...malu la...yg kne simpan kt dlm baju tuh...simpan la...
jgn la tunjok...kowt yer pown nk tunjok...
cover r siket...gahahahax...

t'gatal lak aku...hehe...

4 comments:

  1. Ya Allah...

    Memalukan kaum lelaki je..
    bodoh punya orang...
    orang camtu otak tak betul..

    sabar je la..

    (*_*)

    ReplyDelete
  2. yurp tol2!!
    my mum said..dats dat men is x der maruah...
    cian kaum laki yg x t'libat nie kn...

    ReplyDelete